כך מתכוננים היום לחתונה בשגרת קורונה

    עפר גדנקן No Comments on כך מתכוננים היום לחתונה בשגרת קורונה

    תכנון החתונה של מוטי כה שונה מתכנון החתונות הקודמות שלנו. אי אפשר להתעלם מהעובדה ששגרת הקורונה הכניסה אותנו להילוך אחר. המגורים בעיר חרדית משפיעים אוטומטית גם על האפשרות לצאת מהבית לכל בחירת הרהיטים והשמלות, ומי יודע עד מתי ימשך הסגר הזה? אני חייבת לדבר עם אם הכלה ולהגיע איתה להבנות. בכל זאת, אין כמו ניסיון של אמא בחתונה שלישית לעומת אמא בחתונה ראשונה.

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממחשבה למעשה. גברת סיימון סיימה את העבודה במשרד הביתי ממנו היא עובדת כבר ארבעה חודשים והרימה טלפון אל אם הכלה כדי לשתף אותה במחשבות ובתובנות: אין ספק שהתרגשות של חתונה ראשונה היא אחרת, ואני יכולה לגמרי להבין אותך. עשיתי זאת לפני כשנתיים בלבד. אלא שהשינוי בין החתונה הראשונה לשלישית בעקבות השגרה החדשה שלנו, הביא אותי למחשבות על חלוקת ההשקעה באופן אחר. אני חושבת שניתנה לנו כאן הזדמנות נהדרת להשקיע הפעם יותר בתכנון פנים הבית של הזוג החדש שלנו, מה שהיה ניכר פחות בשגרת החתונות הקודמת. אם חשבנו מיד על אולם, צלם, אוכל וכד', הפעם אנחנו בהיערכות שונה. החתונה מאוד קטנה, משפחה גרעינית ומעט חברים. המיקום על גג בית ואפילו הקייטרינג זול משמעותית. הנכון ביותר הוא להשקיע בבחירת הריהוט, מוצרי החשמל וכמובן חדר שינה של הזוג שלנו. כולנו במציאות של שהייה ארוכה יותר בתוך הבית, מבינים שזה המקום והזמן להפוך אותו לממלכה שלנו..

    לשמחתה, המחותנת הסכימה מיד שהנכון ביותר הוא להשקיע בתוך הבית. נקנה להם מזרני עמינח, כמו ששתינו מכירות עוד מהבית. זה מה שההורים שלנו קיבלו ואת המזרן הזה קנו גם לנו כשנישאנו. אני מודעת להשפעה המשמעותית של שינה על מזרן איכותי. מגיע לזוג שלנו להתחיל בדרך הנוחה והטובה ביותר. מזרן איכותי הוא פקטור לאיכות השינה, להשפעה על כל היציבה ובריאות הגוף והנפש. אין ספק ששינה טובה על מזרן איכותי הופכת את היום כולו לרגוע ואפקטיבי יותר. אני ישנה על מזרן עמינח עם 'המרכז הבריאותי' שסייע לי רבות בכאבי הגב שהיו לי. גם לזוג שלנו מגיע לקום בבוקר ללא סבל מיותר וללא כאבים ולהרגיש חדשים.

    אין ספק שרק טוב יצא לנו מתכנון חתונת הקורונה הזו, סיכמה לעצמה גברת סיימון. התחושה של דיוק בפרמטרים החשובים – נותנת חותמת לבחירה נכונה באיכות ומאפשרת לי לישון טוב יותר בלילה. חתונה היא ערב אחד ואילו תכנון הבית הולך ללוות את הזוג שלנו לשנים רבות, ללא ספק הם יודו לנו על כך – וידברו על הבחירה שלנו כשהם כבר יחתנו בעצמם.



    0 תגובות